Berenika Suchánková: Táta je kritik, ale vždy s úsměvem

Jedenadvacetiletou herečku Bereniku Suchánkovou, dceru herce a baviče Michala Suchánka a tanečnice a choreografky Renaty Suchánkové, jsme zastihli v Divadle Broadway. Ne na představení, ale konkurzu. Spolu s dalšími zhruba dvěma stovkami zájemců usilovala o roli v chystaném, muzikálu Kvítek mandragory, který bude mít premiéru v březnu příštího roku.

„Byla bych moc šťastná, kdyby to klaplo. Jde o příběh s písničkami Heleny Vondráčkové, které jsem tak nějak znovu objevila a hodně mě chytly, jsou dost nadčasové a prostě se mi líbí. Hrála jsem tu od před lety v Klíči králů a návrat by byl skvělý. Moje maminka sleduje na internetu, kdy a kde se konkurzy konají a na co a posílá mi odkazy, a tak jsem se rozhodla, že to zkusím,“ svěřila se Berenika.

Ta zdaleka není žádnou hereckou novickou. Účinkovala v řadě seriálů, např. Krejzovi, Gympl, představila se v muzikálu Evita atd. atd. Jelikož jde o „mlaďošku“ přiznává, že stále ještě sbírá zkušenosti a jelikož je z umělecké rodiny má doma i podporovatele a kritika.

„No, neřekla bych, že by mi do mých rozhodnutí táta zasahoval. Podporuje mě, to ano, ale když třeba spolu točíme tak hlavně já jdu za ním a ptám se ho na názor a třeba požádám i o pomoc. Víte já si uvědomuji, že jsem ve věku, kdy bych měla brát cokoli, ale ne proto, aby o mě lidé věděli, ale kvůli zkušenostem a abych se postupně posouvala. A to je jeho parketa a v tom mi radí. Občas se dokáže i naštvat, ale jeto táta a kamarád v jednom, takže když mám problém, tak se zhluboka nadechne a za jednu, dvě vteřiny se usměje a řekne, tak to jdeme řešit. Žádný bouřlivák, prostě můj rádce a ochránce,“ s úsměvem dodala Berenika Suchánková.