Nejen zazářit, ale zůstat na scéně dlouho

Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech je v plném proudu. Červený koberec se prohýbá pod českými i zahraničními známými osobnostmi, promítací sály v rámci covidových restrikcí praskají ve švech a šampaňské i ozdravné minerální prameny tečou proudem. Číslo 55 je pro letošní ročník signifikantní. Nejen, že se jedná již o 55. ročník významného festivalu, oficiální beauty partner festivalu – česká kosmetická značka Dermacol – letos slaví 55 let od svého vzniku. Na počest této symbiózy uspořádala kosmetická firma svůj slavnostní event na Tržní kolonádě a jako hosta si pozvala Beatu Rajskou s její novou kolekcí, která nese název Stay Gold – Stay Star.

Spolupráce české kosmetické legendy Dermacol a MFF KV je přirozená, protože počátky značky jsou úzce spjaté s filmovým průmyslem. Zakladatelka kosmetické značky, Olga Knoblochová v šedesátých letech vyvinula ve spolupráci s barrandovskými filmovými studii první krycí make-up (později Make-up Cover), který dal název celé značce a dodnes je jedním z nejprodávanějších produktů. Tahle neutuchající sláva inspirovala i Beatu Rajskou, která se značkou sama již 15 let spolupracuje, ke kolekci, která zrcadlí, že „není důležité jen zářit, ale být stálicí“. „Jsme legendární česká značka a s láskou ke kráse měníme svět už 55 let. Je pro nás proto přirozené oslavit krásu přehlídkou modelů Beaty Rajské, které dají přednostem ženskosti vyniknout. Na 55. ročníku KVIFF propagujeme neskutečné již 55. výročí značky. K němu uvádíme nádhernou limitovanou kolekci v krásných, růžovo-zlatých obalech. Moje nejoblíbenější je v této kolekci bronzová tvářenka s reliéfem Prahy. Na tzv. „Kissing Pointech“ předvádíme neslíbatelné 16hodinové rtěnky. A u Beauty Flower Pointu je možné se navonět naším novým parfémem,“ vysvětluje Věra Komárová, spolumajitelka a ředitelka strategie značky Dermacol a dodává: „Pro značku Dermacol je důležitý její původ. Zrodila se ve filmových ateliérech v Praze na Barrandově, kde první výrobky vznikaly na objednávku filmových produkcí a divadla. Spolupráce s největším českým filmovým festivalem je proto od začátku naprosto přirozená.“

Ve zlatě, sametu, hedvábí a devoré nebyla zahalená pouze těla modelek, ale i jejich tváře. Zlatou, nestárnoucí barvu jsme viděli na líčení na přehlídkovém molu, zlaté tóny se objevily i během tanečního vystoupení umělců z Hudebního Divadla Karlín, které bylo součástí večera. Přehlídka tím vzdává hold ikonickému výrobku značky Dermacol – Make-up Cover, který je schován ve zlaté tubě. „Make-up Cover je synonymem filmového profesionálního líčení. Jeho nadčasovost díky hypoalergennímu složení, extrémnímu krytí a neskutečné ochraně prorazila v posledních 10 letech až do 70 zemí světa. I po 55 letech jsem pyšná na to, že tady máme opravdu takový zlatý poklad,“ doplňuje Věra Komárová.

Večerem provázela modelka, moderátorka a ambasadorka značky Dermacol, Iva Kubelková „Jsem tváří Dermacolu už více než 16 let. Celá rodina propadla péči o pleť i tělo. Když Dermacol přibral do kampaní mou dceru Natálku, splnil se jí dětský sen. Nyní společně připravujeme kampaň na vlasovou kosmetiku Dermacol Hair Ritual, která navíc podporuje růst vlasů,“ prozrazuje moderátorka Kubelková.

Na Tržní kolonádě, která svými světlými tóny dala vyniknout ženskosti a noblese stylu Beaty Rajské, se představilo 22 modelů. „V kolekci dominují hlavně zlatá, černá a bílá barva, považuji je za velmi nadčasové a univerzální. Uvidíte spoustu kousků, které lze nosit jak s teniskami do práce, tak s lodičkami na večírek, právě proto, abych ukázala, že každý kousek může být stálicí šatníku a může být všestranný,“ popisuje kolekci její autorka, věhlasná návrhářka Beata Rajská. „Přestože ve Varech na festivalu spolupracujeme teprve třetím rokem, spolupráce s Dermacolem trvá už více než 18 let,“ dodává návrhářka. Událost byla průkopnická. Dermacol poodhalil zákulisí módní přehlídky a část procesu líčení předvedl přímo na přehlídkovém mole. Modelky pak přítomné hosty obdarovaly kosmetickými produkty, které jsme mohli vidět i na jejich půvabných tvářích.

Na přehlídkovém molu jsme měli příležitost zahlédnout známé tváře modelingu jako Andreu Bezděkovou, Karolínu Mališovou, Kristýnu Schick, dcery Ivy Kubelkové – Natálii a Karolínu Jiráskovy nebo Taťánu Makarenko, ale i méně známé tváře, kterým dala Beata příležitost na festivalové události zazářit. „S Beatou mám tu čest spolupracovat již rok. Oceňuji, že dokáže své módě vetknout vždy nějakou myšlenku a zároveň vytváří sofistikované, ženské kousky. Beaty móda má příběh. A to se mi líbí,“ popisuje Česká Miss 2016, Andrea Bezděková.

Úspěšná modelka a tvář známé kosmetické firmy, Karolína Mališová, promluvila o svém vztahu k české značce: „S Dermacolem mě pojí letitá zkušenost. Vždy se usměji, když vidím svou tvář na dalším stojanu v drogerii,“ uvádí česká miss Earth 2015, která je nadšená z „neslíbatelné“ 16 h lip Colour rtěnky.

Dermacol ale nezkrášluje jen modelky. Po celou dobu festivalu má dvě líčící a prodejní stanoviště, tzv. beauty pointy, přímo na kolonádě, kde se o vás postarají vizážistky a budete si moct zakoupit limitovanou edici produktů k výročí 55. narozenin značky.

Foto: Archiv Dermacol

reklama

reklama