Myslivcová je marketingový fenomén: Kdy pokoří 70 miliónů shlédnutí jediné písničky?

Česká republika vyprodukovala na svou velikost opravdu mnoho umělců, která nám závidí doslova celý svět. Umíme se však přizpůsobit i moderním trendům. Takzvaní youtubeři teď vládnou sociálním sítím a v podstatě určují trendy nejen pro mladé lidi. Jedním z prvních u nás byla DOMINIKA MYSLIVCOVÁ. Ovoce, které před lety zasela, teď zasloužně sklízí.

Růžovou blondýnku nemusíte milovat, klidně ji můžete nenávidět a myslet si cosi o ne zrovna inteligetní bytosti. Ovšem jedno jí upřít nemůžete – vždycky uměla zaujmout a dnes patří mezi na youtube mezi nejledovanější. Vždyť její pecka Barbie Girl už se mílovými kroky blíží k magické hranici 70 miliónů shlédnutí. Už není otázkou jestli, ale kdy tuto hranici překročí. A to není jen tak. Když se podíváte na megahity některých slavnách zpěváků, na toto číslo se dívají z uctivé vzdálenosti. Jen namátkou „Stále mlád“ Karla Gotta má 5,6 milónu, slavný „Most přes minulost“ Lucie Bílé necelé 4 milony a tak bychom mohli dlouho pokračovat. Dokonce i některé hvězdy světového formátu mají co dohánět.

Není pochyb o tom, že i když na někoho může Myslivcová působit všelijak, přitahuje na sebe pozornost. Svědčí o tom i fakt, že podle prestižního magazínu Forbes se umístila mezi 77 nejvlivnějšícmi Čechy ovládající sociální sítě. A ne náhodou si ji pro spolupráci vybírají renomované firmy jako O2, Ondrášovka, Aqapalace, Manner, Mumm, Petra clinic, Fasheebo a další. „Někdo si může myslet, že nic nedělám a jen si užívám peněz. Jenomže ty musím napřed vydělat. Řekla bych, že je za mnou vidět dost práce, mám toho hodně rozdělaného, tak se nechte překvapit,“ usmívá se česká Barbie. Uvidíme, co dalšího si pro fanoušky přichystala a jestli to zase bude taková pecka, jako většina jejích počinů na youtube. Naposled natáčela pro playtvak.tv, jak přežít se stovkou denně. Musela žebrat dokonce i na její „šminky“ bez kterých samozřejmě nemůže být.

reklama

reklama

Myslivcová je marketingový fenomén: Kdy pokoří 70 miliónů shlédnutí jediné písničky?

reklama