Libor Bouček pracuje i v době pandemie. A má dost zajímavého parťáka

Nikdy se neunaví, vždy má dobrou náladu a můžete ho poslat dělat cokoli, aniž by se urazil. Řeč teď není o Liboru Boučkovi, ale o jeho parťákovi ve spotech pro společnost Atalian. Je jím totiž robot, což ale vlastně nepřekvapuje. Pokrok nezastavíme, to co bylo ještě nedávno sci-fi je dnes běžné. Moderní facility management 21. století se totiž technologiím nevyhýbá, právě naopak.

Když se řekne facility management, možná se jen ušklíbnete s tím, že to není nic pro vás. Správu nemovitostí si přeci mohou dovolit jen velké firmy s obřími rozpočty. Ono to tak ale vůbec není. Statistiky jasně ukazují, že v rámci optimalizace nákladů využívá odborníky stále více společností. Ať už jde o úklid, ale i technický provoz, nastavení energeticky úsporného režimu či jednorázové dezinfekce v době globální pandemie koronaviru. 

Právě již zmíněná společnost Atalian, která je jedničkou na českém, ale i světovém trhu právě v oblasti facility managementu, nabízí v tomto ohledu komplexní služby. Moderní technika je samozřejmě ještě vylepšuje a činnost je tak vykonávána mnohem efektivněji. Zákazník si může vybrat, co je pro něj nejvhodnější nebo požádat profesionály a nechat si sestavit nabídku přímo na míru.

Jak do toho všeho zapadá Libor Bouček? Velmi zásadně. Stal se totiž jedním z dvou hlavních „hrdinů“ série spotů společnosti Atalian a s robotem si evidentně rozumí velmi dobře. Nakonec, proč také ne? Na takové spolupráce je třeba si zvykat, budou častější a s nejrůznějšími technologiemi se budeme stále více setkávat. A navíc Libor je pravý profesionál, těžko si představit, že by si s někým (nebo něčím) „nesedl“. Svědčí o tom i skutečnost, že si ho vybrala takto významná firma pro prezentaci svých produktů. A co si budeme povídat, v době pandemie covidu je o velké zakázky nouze. Ovšem kdo umí…

Na video se můžete podívat zde:

reklama

reklama

Libor Bouček pracuje i v době pandemie. A má dost zajímavého parťáka

reklama