Manželé Hejdovi –reklama na štěstí nebo marketing?

Obrovská láska, statusy na sociálních sítích, vrkání před blesky fotoaparátů a pak propad, nevěra a rozchod, tak vypadají vztahy u nejednoho páru nejen českého šoubyznysu, bohužel doba je taková. Hodnoty se mění a lidé místo toho, aby bojovali za opravdové hodnoty, raději utíkají za lepším, aby si ověřili, jestli přeci jen sousedova tráva není zelenější. Naštěstí existují i výjimky a jednou z nich jsou i Míra a Zorka Hejdovi.

Zorce sice manželství s Mírou zásadně pomohlo v kariérním postupu a přineslo nespočet nových moderátorských příležitostí, ale jejich láska je opravdová a nejen marketingový tah, jako u mnoha dalších. I po několika letech manželství mezi nimi funguje chemie a jsou možná ještě zamilovanější jak na začátku.

Tentokrát hodili práci za hlavu a vyrazili na Formantera Islands dát si oddych a užívat si vzájemné přítomnosti. Až na to, že Zorce se stále nedaří dohnat Míru v opálení, jak ve vtipu poznamenala u jedné ze zamilovaných fotek, které zveřejnila na svém Instagramu, užívá si tenhle zamilovaný páreček druhé líbánky a co my víme, třeba se vrátí v očekávání nového přírůstku do rodiny.

reklama

reklama