Eliška Bučková: Nejdřív make-up a pak pocení ve fitku

EliškaBučková měla vždy problémy se svou nízkou váhou. Po potížích s přijímáním potravy bojovala s vychrtlostí, přesto chodí do fitka, jak naznačila na sociálních sítích.

Mnohem lépe, než ve fitku, to Elišce ale slušelo v butiku luxusní kosmetické značky Bobbi Brown na pražském Smíchově. Studio totiž nabízí exkluzivní limitované edice sezónních produktů a to není zdaleka všechno. Bučková také využila také umělecký stůl, který je srdcem studia Bobbi Brown. Dámy si zde mohou samy vyzkoušet jednotlivé produkty nebo si užít lekci líčení od vizážisty.

A přesně to Eliška Bučková udělala. Nechala se krásně nalíčit a pak si sama ještě pohrávala s různými odstíny rtěnky. Ty jsou ostatně vlajkovou lodí této kosmetické značky.

Proslulá vizážistka Bobbi Brown způsobila totiž v roce 1991 revoluci v kosmetickém průmyslu, když uvedla na trh 10 rtěnek na hnědém základě a představila svou filozofii, hlásající, že „líčení je pro ženu prostředkem k tomu, aby vypadala a cítila se sama sebou, hezčí a sebejistější.“ Její jedinečný přístup se stal dlouho očekávaným dárkem pro ženy, toužící po makeupu, který by byl jednoduchý, lichotící a přirozený. Od roku 2011 je Bobbi Brown Cosmetics jedničkou mezi značkami dekorativní kosmetiky, založenými ženami.

Komentáře

komentárů